Thuuuursdag.

Idag är det minsann torsdag. Jodå såatt. Jag kände att jag utnyttjade min håltimme extremt bra idag. Jag, Anton och Christian låg och sov i varsitt hörn av soffan. Sen började jag få massa epilepsianfall och då började Anton skratta så att jag vaknade igen. Tack för den liksom. Men lika bra var väl det, för 10 minuter senare började kemin. Satt och gnuggade mig i ögonen och gick lite zombieaktigt i riktning mot skåpen.

Jag klarade hela skoldagen galant utan att drömma mig bort överdrivet på någon lektion. Det är en bra prestation av mig. Och matten gick ju riktigt bra också. Vi fick tillbaka våra prov. 29/34. Och detta resultat presterat efter ca 3 timmars sömn, ni vet den där gången jag hade telefonmöte med Tobbisen halva natten. Det är fan inte illa! Så nu säger vi grattis till mig allihopa!

Efter skolan hann jag hem ett litet tag, och sen kilade jag bort till muppisen. Jag blev påtvingad Muppmam's Dumlekakor alldeles helt mot min vilja! Eller typ. Jag gick och hämtade dem själv när hon sa att det fanns. Så det beror ju helt och hållet på hur man ser på saken. Muppen föreslog att vi skulle städa undan i mupp-parent's sovrum. Det ser litegrann ut som att andra världskriget fortfarande pågår där inne. Nej, nu ska vi inte vara sånna. För man ser egentligen inte alls vad som händer därinne :D
Men ja, när muppen såg vilket enormt projekt hon hade gett sig in på, gav hon upp direkt. Hon ställde sig och tittade sig runt omkrig, drog lite in någon byrålåda, och sen vände hon sig om. "Nej, om man skulle tvätta." Och så gick hon ut igen. Så att det blev inte så mycket med den städningen. Fast jag kan ju inte direkt säga att jag blev ledesen.
 
Och det är snart lov. YES! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0