Påsk & TobbEtuff

Hej alla barn! Idag är det påskafton. Då ska man äta mycket ägg och ännu mer godis, och INGEN sill. Det vet jag. Och jag och TobbE har redan varit och grävt ner oss bland godiset. Gott var det. Fast vi fick smyga lite så att inte mamma såg. Och vi har ätit nudlar och hoppat studsmatta. Nej, inte samtidigt. Fast vi åt nudlarna på studsmattan. Tills vi insåg att det blåste jättemycket, så då satte vi oss på trappan och lekte schteeekare. Typ.

Snart kommer det hit massa människor för att äta upp vår mat. Därför har jag varit så duktig och städat. TobbE satt vid datan medans jag sprang runt och plockade undan i racerfart. Men jag ska väl inte klaga. Han spelade ju faktiskt massa fin musik för mig på gitarren också. Det är han duktig på minsann. Och så hjälpe han mig att måla igår. Det slutade med att TobbE gick runt med en grön mustasch, och jag fick färg i ögat eftersom han smällde penslen full med färg rätt i pannan på mig. Men vi blev faktiskt klara med väggarna. Skitbra!

Jag och TobbE har tagit vårt förhållande till en ny nivå. Jag bloggar medans han spelar Zelda. Tv-spel för alla som undrar. Och så lyssnar vi på Noice. "Svart läder, skinklever.." tralala.. ;D

Nej, nu ska jag pussa på honom så mycket att han blir arg. Sen ska jag sitta och titta på honom så han blir irriterad. Sen ska jag se söt ut och berätta hur mycket jag älskar honom. :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0